Silnik elektryczny Nissan EM57 stosowany był w modelach Leaf AZE0 oraz e-NV200 w latach 2013-2017. W porównaniu do poprzedniego napędu EM61 nowsza jednostka została odchudzona o prawie 12kg.
Napęd składa się z jednego silnika synchronicznego umieszczonego poprzecznie na osi przedniej. Generuje on moc maksymalną 109KM i moment obrotowy 254Nm. Jest on co prawda niższy niż w poprzedniku EM61 ale w tym silniku maksymalny moment obrotowy wpływa na bardziej efektywny zakres mocy.
W napędzie tym użyto baterii litowo-jonowej o pojemności użytkowej 22 kWh i napięciu 360 V.
Typ silnika: synchroniczny
Lokalizacja: oś przednia
Moc silnika: 109 KM
Moment obrotowy: 254 Nm
Typ baterii: Litowo-jonowa
Napięcie baterii: 360 V
Pojemność brutto: 24 kWh
Pojemność użytkowa: 22 kWh
Kod fabryczny: EM57
Zużycie energii: 15 kWh/100km
Moc systemu: 109 KM
Moment obr. systemu: 254 Nm
Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
Trwałość | 0.0/10 |
Utrzymanie | 0.0/10 |
Zasięg | 0.0/10 |