Silnik elektryczny Nissan EM61 pojawił się po raz pierwszy w 2010 roku w modelu Leaf ZE0. Napęd składa się z jednego silnika synchronicznego umieszczonego poprzecznie na osi przedniej. Generuje on moc maksymalną 109KM i moment obrotowy 280Nm.
W napędzie tym użyto baterii litowo-jonowej o pojemności użytkowej 22 kWh i napięciu 360 V.
Typ silnika: synchroniczny
Lokalizacja: oś przednia
Moc silnika: 109 KM
Moment obrotowy: 280 Nm
Typ baterii: Litowo-jonowa
Napięcie baterii: 360 V
Pojemność brutto: 24 kWh
Pojemność użytkowa: 22 kWh
Kod fabryczny: EM61
Zużycie energii: 17.3 kWh/100km
Moc systemu: 109 KM
Moment obr. systemu: 280 Nm
Średnia (głosów: 1) | (9.3) |
Trwałość | 10.0/10 |
Utrzymanie | 8.0/10 |
Zasięg | 10.0/10 |